Bővebben
CSOPORTOS FOLYAMATOKHiggy a csoport megtartó erejében és öleld meg a változást, hiszen ez lesz motorja a saját növekedésednek!
Üzleti
Tréning
A soft skill tréning programjaink célja, hogy a résztvevők fejlesszék személyes és interperszonális készségeiket, ezáltal növelve hatékonyságukat a munkahelyi és társas kapcsolatokban.
A modern munkahelyeken elengedhetetlenek a technikai tudás mellett a megfelelő soft skillek azaz “nemszakmai” kompetenciák, amelyek hozzájárulnak a sikeres kommunikációhoz, csapatban való együttműködéshez, mások értéséhez, befogadáshoz, csapatmunkához és mindezen keresztül problémamegoldáshoz.
Tréning portfólió
Leadership vagy vezetői készségek:
– vezetői alapismeretek
– visszajelzés kultúra
– hibakultúra
– megfigyelői képzés
– kompetencia alapú gondolkodás
Általános kompetenciafejlesztés:
– Kommunikációs készség (aszertivitás, hiteles önérvényesítés, önismereti alapú hatékony kommunikáció)
– Prezentációs készség
– Stresszkezelés
– Konfliktuskezelés
– Csapat együttműködés
Célcsoport-specifikus:
– megfigyelés és visszajelzés
– interjú-technikák
– well-being érzékenyítés
– projectmanagement (IPMA)
– vezetői alapismeretek


Üzleti
Csoport szupervízió
A szupervízió olyan lélektani munkaforma, melynek célja a személyes-, szakmai- és szervezeti kompetencia- és hatékonyság növelés, szem előtt tartva a felgyorsult világunkban oly fontos mentális egészség megőrzését és a munkahelyi kiégés megelőzését. A szupervízió a hivatásgondozás és a munkahelyi lelki egészségvédelem hatékony eszköze. Olyan partnerségre épülő, szerződésen alapuló tanulási folyamat, melynek elsődleges célja a tapasztalatokból való tanulás és a szakmai tevékenység reflexiója, ami tudatosabb, egyre professzionálisabb munkavégzést tesz lehetővé.
A szupervízió biztonságos, szabad, minősítés-mentes reflexiós teret létrehozva rálátást biztosít szakmai életünkre, helyzeteinkre és segít saját működésünk tudatosításában, a munkavégzéssel kapcsolatos stressz-helyzetek, munkahelyi problémák, konfliktusok, érzelmi elakadások feldolgozásában. A résztvevők már meglévő, munkájukban használt kompetenciáira épít, azokat tudatosítja és fejleszti.
Célja, hogy segítsen megőrizni és fejleszteni a szupervíziós folyamatban résztvevő szakemberek önreflexiós és helyzetelemzési képességét, munkabírását, empátiás készségét, stressz-kezelési, stressz-tűrő képességét, motiváltságát, együttműködési képességét, konfliktuskezelési stratégiáinak fejlődését, asszertív kommunikációs képességét, kompetencia határainak felismerését, a szervezeti-, kliens- dinamika jobb megértését.
Üzleti
Team-coaching
A teamcoaching célja, hogy egy erősebb, jobban együttműködő és hatékonyabb csapatot alakítson ki, amely képes közösen megoldani a kihívásokat és elérni a kitűzött célokat. A teamcoaching folyamat élménye lehetővé teszi a csapat számára, hogy lépéseket tegyen a fenntartható eredmények és folyamatos fejlődés irányába.
Vállalati környezetben a teamcoaching egyre fontosabb intervenciós forma, mivel a kiemelkedő csapatteljesítményhez elengedhetetlen a célokkal való azonosulás, az innovatív gondolkodás illetve a belső és külső változásokhoz való gyors alkalmazkodás.
A teamcoaching a csapatfejlesztés ernyőfogalma alá tartozik, csakúgy mint a csapatépítés, -tréning, -tanácsadás, -mentorálás és -facilitálás. Ezeket a módszereket az első ábrán hasonlítjuk össze.
